Biežāk uzdotie jautājumi
Pasūtītājiem
Kā izveidot jaunu iepirkumu?
Ieejot Tenderex EIS ar paroli un lietotājvārdu, izvēlies sadaļu Izveidot iepirkumu, un aizpildi sev vēlamo procedūras veida anketu.
Vai ir iespējams organizēt iepirkuma procedūru ar vairākām lotēm?
Jā, tas ir iespējams rīkojot tādu iepirkuma procedūru kā Atklāts konkurss, Vienkāršota iepirkuma procedūru vai Izsole ar lejupejošu soli.
Piegādātājiem
Vai vienlaicīgi sistēmā drīkst piedalīties vairākos atsevišķos iepirkumos?
Jā. Jāņem vērā, ka garantijas summas ieskaits jāveic ir par katru iepirkumu, kurā piegādātājs iesniedz piedāvājumu.
Iepirkumu process un sistēmas lietošana
Cik ilgi sistēmā glabājas visi dokumenti?
Dokumenti tiek uzglabāti visu laiku bez termiņa.
Vai ir iespējams izdzēst no sistēmas konkrētus dokumentus?
Jā. Savus dokumentus lietotāji var pārvaldīt pēc saviem ieskatiem, tajā skaitā arī tos dzēst.
Kādā failu formātā tiek uzglabāti dokumenti?
Iepirkuma procedūrai ir iespējams pievienot dokumentus doc,docx,xls,xlsx,txt,rtf,pdf,
Kā atgūt nozaudētu paroli un/vai lietotājvārdu?
Lai atjaunotu savus piekļuves datus zvani + 371 20013399 vai raksti info@tenderex.com